neděle 1. prosince 2013

Mejcup - report od Katty

MEJCUP 2013

Všechno začalo v 7 hodin ráno na Rajčeti, kde se postupně sešlo 333 borců a borkyň z Česka, Slovenska a dalších okolních států.
 
Letošních 25 kvalifikačních bouldrů nám stavěči nachystali na čtyřech brněnských stěnách, rozdělených podle obtížností na easy, medium, hard a ultra hard. Na jejich zdolání jsme měli čas do 15 hodin, kdy jsme museli odevzdat kartičky s našimi výsledky k jejich vyhodnocení.
 
Podařilo se mi vylézt celkem 21 bouldrů: všechny easy a medium bouldry, hard také všechny až na jeden oblinový. Ale ultra hard bouldry byly přece jen nad moje síly.

Finále na Mejcupu, do kterého jsem postoupila z nádherného 3. místa, je především velká show a tak jsme si s ostatními finalistkami v duchu sloganu pro letošní ročník „CLOWN YOURSELF“ pomalovaly obličeje barvami a nasadily klaunské nosy a takto se představily našim fanouškům.




































Čekaly nás 4 bouldry na tradičních profilech a jeden na obrovské AIX kouli. Atmosféra na Flédě byla opravdu úžasná a diváci nás hlasitě podporovali. Po malém zaváhání na prvním bouldru jsem se pořádně rozjela a začala sázet topy. Poslední boulder spočíval v tom, že jsme měly vylézt na vrchol koule. To se ale bohužel žádné z nás nepovedlo. Nejdál se dostala Peťa Růžičková a chyt pod ni já a to taky určilo konečné výsledky, vylezla jsem si pro úžasné 2. místo.
 
Mejcup byl mým posledním závodem v roce 2013, proto chci poděkovat všem, kteří mě celou sezónu podporovali a kteří mi fandili. Přeji vám krásné vánoční svátky a ať nám to leze stejně dobře nebo lépe i v roce 2014.
Vaše Katty

Žádné komentáře:

Okomentovat