pondělí 11. listopadu 2013

VERTIGO OPEN 2013 - Katty

KIKU VERTIGO OPEN 2013 





































První listopadový víkend se do slovenské Bratislavy sjeli nejlepší bouldristi a bouldristky z Česka, Slovenska, Polska a Maďarska, aby poměřili své síly na KIKU VERTIGO OPENU 2013.
Na přelezení 25 kvalifikačních bouldrů rozdělených do tří obtížností jsme měli čas od 8 ráno do 2 odpoledne, tedy 6 hodin. Bouldry se lezly na flash a byly hodně různorodé, od silových průtlaků přes skoky až po technické pasáže. Mně se podařilo dát 15 topů na 19 pokusů a do finále jsem postupovala ze 7. místa.
Čtyři finálové bouldry se lezly na OS, na jejich topování bylo 5 minut. Ve třech z nich jsem dala zónu na první pokus, v jednom jsem dokonce tečovala top, ale bohužel už po čase. Vybojovala jsem si pěkné 5. místo z celkového počtu asi 50 závodnic.

Závody jsem si moc užila, atmosféra byla úžasná a ze svého výsledku mám velkou radost. Celý rok jsem trénovala obtížnost, ale příští rok polezu bouldry, takže KIKU VERTIGO OPEN pro mě bylo příjemnou ochutnávkou toho, co mě příští rok čeká.

 

 
 
 
Vaše Katty

Žádné komentáře:

Okomentovat