úterý 5. listopadu 2013

Deska NZ - extrém

Čau, řešil jsem s kluky A Muerte finální podobu desky NZ, kterou jsem navrhnul + vylepšení tj. tlustější základní deska, označení lišt římskými číslicemi a očky na zachytávání gumy, distanční podložky na zmenšení lišt. Je možnost dvou verzí:

Extrém: positivní 3cm(+ distanční destičky na snížení na 2cm), negativní 3cm, negativní 2cm a positivní 1cm + chyt silicone 2/3.

Klasik: positivní 4cm(+ distanční destičky na snížení na 3cm), negativní 4cm, negativní 3cm, pozitivní 2cm + chyt silicone (větší).






































Desku extrém jsem testoval a je důležité zdůraznit, že není vůbec jednoduchá - jednoduchým testem zjistíte, jak jste na tom s otevřeným, polozavřeným úchopem a visem na jedné ruce na středním chytu. Podle výsledku doporučuji zvolit jeden z tréninkových programů, které budou součástí desky. Pro lezce do stupně 8, bude vhodnější zvolit typ Klasik.

Cena díky použitému materálu nebude nejnižší, ale v porovnání s konkurencí ve dřevěných deskách je to stále značka ideál.
Níže je odpověď na zpracování ceny od výrobců:

Čau.
K tomu nacenění. S ohledem na přechod A MUERTE na plátcovství DPH jsme
nuceni plošně zdražit, zvláště výrobu, která je plátcovstvím ovlivněna
nejvýrazněji. Tvůj Simple board "hard verze" by se měla normálně
pohybovat kolem ceny 1750,-. Naceňoval jsem to již s novou koncepcí
dvojité lepené desky (tedy 3cm tloušťky namísto 1,5 cm Tvého prototypu)
kvůli vetšímu "masu" a větší ergonometrii vlivem většího odsazení od
stěny, závitová ocelová očka na gumu atd. Verze "soft" s většíma lištama a

chytem Silicone by byla o cca 50kč dražší. Typy lišt už tak s cenou hýbat
nebudou. Co se týče barev, moření po kusu bude kolem 50kč/kus, pokud jich
 bude více najednou, cena půjde logicky dolů. Pokud se bude jednat o větší
množství Simplů naráz, dalo by se s cenou ještě hýbat. Dík za pochopení!
Zdar a sílu! Venca



















Dále mám ozkoušené používat univerzální pípák gymboss, který si můžete pověsit na šňůrku pod desku nebo si připnout za kalhoty (vibruje, nebo pípá) a zde se dá zakoupit:
http://www.gymboss.cz/ za 470,-Kč
Jsem domluvený, že v případě objednávky více kusů by dala slevu.
















Ideální je sladit barvu GB s barvou mořené základní desky.

Kdybyste zvažovali o koupi: tak mě kontaktujte na info@nadzemi.cz nebo cajj@post.cz
ať se případně může domluvit více lidí a je větší sleva.
Čau Čaj.

Btw: První pohnutky, které mě vedly k sestavení vlastní desky: http://lezecka-skola.blogspot.cz/2013/11/shybovaci-deska-nadzemi.html 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat